lørdag 7. juli 2007

MINE HJLEPERE forts

Heldigvis har jeg noen villige hjelpere her når det gjelder hundene spesielt. Barna til Joakim synes det er kjempestas nå med valpene, så de kommer når de har fri - idag kom de kl 0700 for å hjelpe til med stell og mating - en god hjelp....og så har jeg en svært god hjelper til som hovedansvar for hundene og som tar alt grovarbeidet. Joel tar seg av både hunder og hagearbeid og er svært fleksibel. Han ble just pappa til en liten gutt og er svært stolt av det...
Men det innebærer også mer ansvar, så når jeg har litt ekstrajobb, så er han takknemlig for det, og det har jeg mye av nå med hundene, så i dag på fridag (sabasaba 7.7.) kom han på sykkelen og har tatt hundevask og litt hagearbeid, det må jo se pent ut her hos oss også - han har ansvar hos meg og hos Eivind....


Ingen kommentarer: