torsdag 22. november 2007

JAKT i Mara

Så fikk jeg med meg en jakttur i Mara - fantastisk opplevelse - MEN det var ikke jeg som skjøt dyrene - 5 dyr ble skutt og slaktet ute i bushen.
Der vi var jaktes det fra bil, og det er nok ikke noe for meg, men jeg prøvde da å skyte.....
Er det ikke en flott Topi....

Her er den stolte skytter....

Alt vedrørende slakting etc gjøres ganske annerledes en vi gjør det på elgjakta... jeg foretrekker nå vår måte å gjøre det på da...
Siden det var så langt å kjøre, så overnattet vi i telt - og det var ikke bare vi som var ute å jaktet - et jaktlag med arabere var der også.....
det er utrolig hva som kommer opp fra den tørre jorden -
slik var det araberne ville ha kjøttet - det var en jordbruker i nærheten som tok seg av kjøttet - både for de og for oss - men vi fikk det nå med oss i store stykker da.....


Ingen kommentarer: