lørdag 29. desember 2007

Mambo mengi i Norge også...

Det har skjedd mye siden sist jeg skrev på bloggen min.
Jeg har fått med meg styremøte på Dr.borg - der skal jeg være styreleder ett år nå - stort ansvar.
Fikk med meg juleavslutningen i foreningen jeg går i.
Ble valgt til 1.vara i kontrollutvalget i NSF mens jeg var ute - det mangler så vist ikke på nye utfordringer.
Juleaften ble feiret med familien, alle 5 søsken med familier var hjemme hos foreldrene mine, så da måtte den største av barnebarna være nisse for den minste...

Juleselskap måtte også jeg ha i min leilighet - det ble ostekveld.... med julebrus og cider.
og i dag kjørte jeg min mor i en begravelse i Audnedal. På vei hjem ble vi utsatt for en trafikk-ulykke - en som fikk skrens på bilen kom over i vår kjørebane og tok venstresiden på bilen min - heldigvis gikk det godt, men bilen måtte taues bort og jeg er pt uten bil.... Og bare så det er slått fast: det var overhode ikke min skyld - denne gangen var det en ung mann som mistet kontrollen pga ising i veibanen.. og det kunne godt så mye verre - engelvakt trenger man også på de norske veiene...

men er det farlig, får dekket leiebil til bilen er reparert.... tar vel litt tid - hele venstresiden er trykket inn og forhjulet totalt ødelagt. Airbaggene på siden min løste seg fint ut og ABS-bremsene virket perfekt, så ingen personskader.
2.jan så skal jeg begynne å jobbe igjen i min gamle jobb - det blir utfordring det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.