mandag 21. juli 2008

Båtrace

I går fikk jeg en telefon fra noen gode venner: om jeg ville være med på en tur til Arendal, vi skulle inspisere Tromøya. Jeg har aldri vært på Tromøya, så det trengte jeg ikke noe betenkningstid på.
Ingen av oss hadde tenkt på at Arendal egentlig stod på hode pga VM rundene i båtrace.... så da vi kjørte over broa til Tromøya, så måtte vi bare stoppe å få med oss synet: massevis av båter på vei bort for å se VM rundene: der ute kjørte de runde etter runde og masse båter dannet en mur i god avstand ... et flott syn da...

men vi kjørte videre og fikk oss en flott tur på stranden.

Og da jeg labbet hjem (ikke fra Arendal, men fra buss-stoppet) så møtte jeg fam Myra og de skulle treffe Daniel og Åse og lille Simone. De hadde seg en sørlandshelg. En utrolig flott helg hvor jeg ha fått treffe utrolig mange med Afrika-sammenheng, men jeg hadde da glemt å fått ladet fotoapparatet, så mange bilder ble det ikke i helgen

OG Start tapte fotballkampen....


I dag er det bare det flott været her i Kr.sand.
Jeg skal på shopping med Brit Lise i ettermiddag, men først er det jobb. Ha en fin uke.

Ingen kommentarer: