mandag 1. juni 2009

Bursdag i dyreparken

I går var det stor feiring i dyreparken i Kr.sand. Nei, hverken jeg eller noen andre i familien har bursdag, men det hadde løvungene - 1 år i går. Gilde mat ble servert og løvene var bare såååå fornøyde.Han far selv lå og overvåket det hele litt på avstand....
og etter hvert var det deilig å legge seg litt i skyggen.
Et flott anlegg de har i dyreparken... et riktig lite stykke afrika
og i år har de også fått noe nytt - Kutoppen - kjempegøy for barna
kart over toppen... jo, det blir nok mange dyreparkturer i år - årskortet er på plass... så nå kan vi gå så mye vi bare orker
så må æ bare ha med disse flotte konvallene som Anne Marit og jeg plukket sist uke. Det er jo konvoller over alt i år - et fantastisk syn og pynter fint opp på stuebordet hjemme...
NÅ ER SOMMEREN HER.... det blir ikke ferie på meg (har brukt den opp alt...) men GF i Bergen i juli skal jeg ha med meg - see Y.

Ingen kommentarer: