fredag 15. juni 2007

DE GODE HJELPERE

Nesten hver dag kommer disse blide damer gående til stasjonen, de bor ca 1 times gange fra oss. Den til høyre er Jennifer - ho jobber for meg - og henne har jeg kjent helt siden jeg bodde her på slutten av 80-tallet. Den til venstre er hennes kusine og ho jobber hos naboen. Men de er fleksible, så de hjelper også til på gjestehus etc når det er ferier og sykdom.Jennifer hjelper også å vaske på kontoret - det blir så rent og pent så - og det er ingen lett jobb, for det er masse støv fra rundkjøringen utenfor....
Så slik kan jeg forlate kjøkkenet mitt på kvelden, morgenen

og slik ser det ut når jeg kommer hjem - utrolig deilig, men det hadde jo ikke gått om jeg ikke hadde hjelp - har jo masse gjester og har mer enn nok å gjøre med andre ting. Jennifer er svært glad for at jeg trenger hjelp.... så har hun en fast jobb så lenge jeg er her...

Ingen kommentarer: