søndag 17. august 2008

BACK

Ja, så er jeg tilbake i Arusha. tok fly fra Kjevik fredag morgen og landet på Kilimanjaro flyplass på kvelden og ble hentet av Joakim og Trond. KLM 8,5 time ombord i dette flyet, ikke verst..og litt har skjedd mens jeg har vært borte, veien opp til oss er blitt mye bedre, hekk og trær er klippen...
veien er reparert... men enda sitter konene og hakker småstein - mitt hus helt på toppen og mt meru i bakgrunnen... flott syn hva??

og her er tomta vår, her er også veien forbedret, takket være en ekstragave så fikk vi på 2 lass med stein og så skal vi kjøre på 2 lass til, så da blir hele veien også på tomta mye bedre...
og byen er den samme fargerikt og full av liv...
kjøreskolene dukker opp den ene etter den andre og bilene er fulle av passasjerer...


Jo, det er veldig kjekt å være tilbake...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Reidun,
Prøvde å ringe deg i dag men skjønte at du var reist. Kunne ønske jeg var der jeg ogsaa og da ville jeg ha tatt en motorsykkeltur:) Lengter tilbake....
Have fun!