søndag 25. januar 2009

HELG...

Vel, det så ut til å bli en helt vanlig vinterhelg, men den gang ei. Jeg har hatt en flott helg. Først så ble det endelig litt snø igjen.... (ikke alle er glad for det, men jeg frydet meg...)

Brit Lise våget seg på kjøretur og kom bort i helga - ikke noe problem - ho har bil... (kan tro ho fikk ryddet på pc min - ordnet nytt virusprogram) må til i disse virustider.. og ikke nok med det, jeg fikk hjelp til å få kopiert opp diverse dvd som skal med til Haydom i mars.....
og ut på spasertur kom vi oss også, og hvem andre tutet på oss og stoppet enn Tone Uldal. Ho har kjøpt seg hus like i nærheten av meg som ho driver å pusser opp og leier ut... så vi fikk oss en tur bort til henne. utrolig kjekt å møtes - ho holder egentlig til i Oslo og var bare hjemme en snartur (også var vi ute på veien akkurat da)......
og i kveld var vi på konsert i Høvåghallen - konsert med 185 sangere som hadde hatt korhelg sammen med Ytre Suløen jazz.. og det var en flott opplevelse med solosang fra en sangerinne fra New Orleans.... Jo en flott helg.. men hvor blir dagene av da - nå er snart januar slutt....

Ingen kommentarer: