søndag 8. februar 2009

Vinter på sørlandet

I dag var det bare DET flotte vinterværet, så jeg hadde meg en flott spasertur i byen. Er glad jeg har garasje i disse tider, ikke så kjekt å måke snø av frossne biler.....men flott er det å rusle i gadane i byen...
og ned til sjøen og båthavna...snø og is på fjorden...
og måkane er også ute å prøver glattisen...
I misjonshuset traff jeg på Eivind og ungene. Eivind selger lodd til ungdommenes misjonsprosjekt, og i dag gikk det unna - kan vinne tur til Elfenbenskysten...
og Amo var der også - rene Afrika-treffet...

og nå er det bare ca 4 uker til jeg setter kursen mot Øst-Afrika igjen - tiden flyr - forbereder undervisning vedr rusbehandlingen på Haydom.....

1 kommentar:

Kristin W M sa...

Så fine vinterbilder, og så hyggelig å se bilder av kjente! Hvorfor ikke ta med deg Anne Marit ned når du kommer i mars, så kan hun hjelpe til her på SM mens du er på Haydom? :-)