tirsdag 3. mars 2009

Før avreise til Haydom

Ja, nå har det gått slag i slag de siste ukene. I morra tidlig settes kursen for Afrika igjen.
Denne gangen er det for å bidra med kompetanseheving for de som arbeider med rusbehandling på Haydom, og da har det vært godt å ha gode medarbeidere. John Kåre er en av de hjelpsomme, det er ikke lite han har funnet fram av litteratur, og materiale vi har med oss ut. Han har kopiert x antall dvd til undervisning som jeg har i kofferten....
og jeg har jobbet iherdig med en av mine mange oppgaver, få en oversikt over 10 år med Metadon/Subutex i Vest-Agder, men den oppgaven løper ikke av, så den venter når jeg kommer hjem også... men godt med alt som er gjort.. og utveksling av erfaring er også viktig, her er det Torbjørg og Jorun som er innom til en prat. Jorun reiser ut sammen med meg og Karsten.

og jammen fikk vi tid til en prat med både nye og gamle i fredskorps utvekslingen mellom Haydom og Sørlandet Sykehus. Martha og Loema har snart vært ett år hos oss og Bente og familien skal ut nå i mars.....
ja, da er det bare å følge med på fortsettelsen, den kommer fra Nairobi om en dag eller to...

Ingen kommentarer: