tirsdag 24. april 2007

Hverdagen

I dag og i går har jeg fått hjelp til å sette meg inn i regnskapsføringen igjen. Min venninne Brit Lise har vært ved kontoret vårt i Nairobi i nå snart 7 år og reiser hjem nå i juni, men tok turen over grensa for å hjelpe oss med avslutning av 2006 og rapporter etc. Hun er også veldig god på data, så jeg fikk også hjelpe til endel PC problemer.



I ettermiddag var det burdagsfeiring, Eivind fyllt år i forrige uke og Oddvar i morgen:



Oddvar fikk 2 flotte afrikabilder til å ha på veggen hjemme i Kr.sand til sommeren når han og familien drar tilbake i juni sammen med lille Leon som er født i Kenya:


2 kommentarer:

Brit Lise - nå i Norge.... sa...

Hei igjen. Kom vel tilbake til Nairobi i går. Bare en liten ting - det er feil i teksten - jeg har vært her i snart 7 år....

Terje Frafjord sa...

Så kjekt at du har fått deg blogg slik at vi kan følge med. Kjekt å lese og se bilder fra Afrika og Arusha. Det er jo der du hører til