søndag 14. oktober 2007

En helg med mange gjester...

Denne helga hadde vi mye besøk, kjempekoslig. Gjestehuset var fullt og jeg fikk besøk av kolleger fra Nairobi som hadde langhelg her - kjempekjekt.
Og så ringte telefonen også og da var det han Jon Eivind og kona (han var jeg med å tok imot da han ble født i Kenya i min første periode) - det var jo utrolig koslig - de er i Moshi på korttids studie...

Varandaen kom til nytte - kaffe og grillig i nydelig vær...

og for de som ikke har vært på Kahns barbecue, ja så måtte vi ha en tur der - fantastisk deilig kylling - til og med barna likte det...
og vi voksne måtte til og med ha 2 glass av den gode pasjonsfrukt-juicen de serverer - her fam jakobsen og min venninne Tone - alle sørlendinger...
og når vi får gjester, så hender det at noen har et yrke vi treng, denne gang en vetrenær fra USA som var på besøk, han hjalp oss å finne ut om valpen Thana er døv eller ikke - det viser seg at han kun har masse ørevoks, så nå er det øreskyll morgen og kveld......

1 kommentar:

Anonym sa...

hei Reidun, jeg leser ofte bloggen din. Du skriver så festlig, og det er så intressant å lese om dine hverdagslige hendelser. I dag synes jeg det var på tide å takke deg for det, og ikke minst for at jeg får se vår kjære Eivind Johannes på bildene. Det var alle tiders å se ham sammen med den sjarmerende hunden sin.

hilsen Magnhild