søndag 28. oktober 2007

Mange ting

Vi er aldri arbeidsledig her på stasjonen - er det ikke noe vi må ordne selv, så har vi gjester som treng litt hjelp til diverse ting. Her er det en dame som fikk punktering, så da stilte Ove opp og hjalp med det....så har vi hatt styr med hundene igjen - det viste seg at en av valpene fikk betennelse ette at den store tispa bet den, så i går måtte vi ha dyrlegen og mens han var der, så fikk jeg han til å kastrere valpen thana. Han er 100% innavl, så der kan vi ikke la det bli noe mer avkom nei.
og så fikk gutta seg endelig en tur, de reiste på motorsykkeltur i går sent på ettermiddagen og kommer tilbake i ettermiddag - spennende å høre hvordan det går - de skulle ligge i telt ute på slettene her - og det så ut til å bli mye regn...


så jeg er alene på stasjonen denne helga og det går fint, ble bedt ut til en deilig middag i går kveld på en indisk resturant av et amerikanske ektepar i kirka, så det var veldig koslig. Så fikk jeg melding fra min lillesøster at ho kommer ut på besøk neste helg, så det gleder jeg meg veldig til. Så reiser vi sammen hjem 7.12. Men nå skal jeg i kirka

Ingen kommentarer: