mandag 2. juni 2008

DATAHJELP

Endelig blir det orden på dataen - vi er bare sååå avhengig av data nå, og vi har hatt mye problemer med maskinene. Den på kontoret til Mary som fører regnskapet, ja den kunne bare ikke ta inn noe særlig med data, så nå har vi fått byttet ut den og innstallert alt det over på den "nye".
Viktor som jobber for oss i Nairobi kom med bussen på fredag og har jobben hele fredagen og hele lørdagen.....På kontoret der jeg holder på, har vi fått en helt ny. Siden det nå skal gjøres endel arbeid der vedr bøker og literatur arbeid, så måtte vi ha en som har noe større kapasitet etc... og så har vi hatt problemer med skriver og scanneren - de har bare ikke virket, så nå er det også på plass. Veldig kjekt å ha ting i orden før en skal reise hjem..... så får jeg også litt gleder at utstyret før jeg reiser hjem på fredag.....

og så ble det bare så mye mer plass og mer ryddig....
men her jeg bor, har jeg min egen pc innstallert, så den er god å ha, og Else Marie satte ekstra pris på den, for nå fikk ho svart på endel av sine mailer - de har hatt dataproblemer på Haydom også i det siste...

Ingen kommentarer: