lørdag 21. juni 2008

Tilbake på sørlandet

Ja, så er jeg hjemme på sørlandet igjen og besøker venner og familie og ikke minst jobbing, jobbing. Skal være hjemme 2 måneder, og så går turen til Arusha igjen for 5 nye uker. Er jo veldig priviligert... og selv om jeg savner vennene i Arusha og livet der, så nyder jeg også sørlandet og vennene her.... her fra besøke hos en kollega... fantastisk utsikt
og selv om det er heller kaldt, så er det nå flott....

Tur med lille Kristin (tantebarn) ble det også - gullgraving i dyreparken var veldig gøy...
og klatring selvfølgelig....

og fiske krabber fra brygga til onkel sammen med fetter Magnus er også et høydepunkt...
så har helgene gått med til å få i orden leiligheten til foreldrene mine, snart er den innflyttingsklar og jeg får tilbake min leilighet - har ikke bodd i den ordentlig på godt ett år nå, så det skal også bli kjekt... GOD SOMMER

1 kommentar:

Kristin W M sa...

Hallo Reidun! Ja det er nydelig på sørlandet, vi har vært en uke i Grimstad nå. Ser fram til å møte deg i Arusha! Hilsen Kristin Malmin m familie. Vår blogg: familienmalmin.blogspot.com