lørdag 5. april 2008

BARNDOMSHJEMMET TØMMES....

Nå vil mine foreldre flytte i leilighet - det er for slitsomt med enebolig, men plassen og utsikten gjennom 45år vil savnes - en flott utsikt over byen og innseglingen.

Alt ned fra loft og ut fra skap - sorteres i hauger og noe til søppel og noe til gjenbruksbutikk - det er ikke lite som er samlet opp og som skal deles på oss søsken - foreldrene mine ønsker å dele ut litt så de ikke får så mye i den nye leiligheten...
og her sitter vi ganske så utslitte, men vi har tatt det verste - så nå legges huset snart ut for salg og jeg kan med god samvittighet jobbe noen uker igjen i Afrika....

1 kommentar:

Reier sa...

Bare ikke ta med deg hele flyttelasset til Afrika. Gleder meg til å møte deg igjen der ute. Jeg drar nedover i overimorgen. Snakkes!