tirsdag 3. juni 2008

GAVE og GAVEPAPIR

I dag fikk jeg gave - jeg har ikke gebursdag eller noe annet, fikk bare en oppmuntringsgave. Det er de 2 armbåndene på bordet - de er bare så flotte - jeg har hatt slike med hjem før og gitt bort, så nå syntes Else Marie at jeg fortjente 2 selv.. what a surprise.... og for en start på dagen, MENnår en får gave her ute og det er pent innpakket i glanspapir, ja så hiver man bare ikke papiret - det koster å få kjøpt slikt papir her ute. SÅ, dermed fikk Else Marie det tilbake slik at hun har noe pent papir hun kan bruke neste gang hun har en gave som skal gis bort.
Det er gjenbruk det, og vi har masse å lære når det gjelder slikt hjemme i Norge.... tenker på alt det fine innpakningspapiret som vi bare hiver og aldri tenke over koster noe, mens her må vi kjøpe ett og ett ark og betale dyre dommer for det......

1 kommentar:

AMO sa...

Vet faktisk hvor to av de andre armbåndene tok veien. Gleder meg derfor at du har fått en gledelig erstatning.

Gustav Jensen skrev i sin julesalme:
- gi din ringe neste
gi din uvenn og din venn
gi dem av ditt beste.

Takk