søndag 11. juli 2010

LITT AV HVERT SIDEN SIST OPPDATERING I MAI

Ja, nå er det lenge siden sist oppdatering. Hadde egentlig tenkt å gi meg nå, men så er det jo alltid noen som savner oppdateringene mine, så jeg får holde på litt til. Det blir nærmest en dagbok dette her.
På lørdag var jeg veldig aktiv. Jeg og min barndomsvenninne Gro har syklet fra byen til Flekkerøya og retur- dvs vi har sykla undervannstunellen som er godt 2km lang - kommer ikke til å gjøre det igjen, men gøy å ha gjort det. Veldig tungt og forferdelig mye støy der, men ellers var det fantastisk flott - vi hadde mange stopp (inkl på kunstutstilling på Gjeitodden) - her på øya med rundstykker og ferske jordbær...


og vi stoppa også på handlesenteret i Vågsbygd og hadde oss kaffe og kvikklunsjkake, nam, nam..
3. juli var jeg på Saltholmen på kunstutstilling - en flott liten øy utenfor Lillesand
Brit Lise, Marit og Olga var med og vi storkoste oss - gratis båt-tur til og fra og servering av jordbær...

Presentasjon av kunstnerene og så var et "gammelt" guttestudentkor fra NTNU -93 der og sang - de hadde weekend der hvert år - Saltholmen er åpent for pubilikum hele sommeren - vertskap som sørger for en kopp kaffe hele sommeren...

Sjefen på operasjon- og intensivavdeling på Haydom i Norge - han skal være her i Kr.sand i 6 mndr på utvekslingsprogrammet som Sørlandet Sykehus har med Haydom. Veldig kjekt og han har funnet sin plass i Misjonshuset.

Vårt årlig mama Kari-treff (jentetreff) i Mandal har vi også fått gjennomført - kjempegøy

Min niese Kristin har vært her og kommer snart tilbake på sommerferie - neste uke.... da blir det dyreparken og badeland som står for tur igjen....


og yngste tantebarn Anna kommer også - nå er ho over ett år, så det blir mer og mer aktivitet på henne.


GOD SOMMER

Ingen kommentarer: