tirsdag 17. april 2007

Endelig tilbake

14.4.07 kl 0625 lettet KLM fra Kjevik og ca kl 1800 landet jeg på Jomo Kenyatta Internationale Airport hvor 2 av mine gode venninner stod og ventet. Etter først å ha fått visum og bagasje, så bar det rett til kveldsmat.



Tidlig søndag startet med hjemmebrent kaffe til frokost og så til kirke vi gikk. Nairobi Baptist Church er blitt veldig flott - tar ca 1500 mennesker og det var nesten fullt.



Etter kirka hadde vi flott middag på Medeterraneo ved Ngong rd - feiret min 50års dag enda en gang.

Nå har dagene gått med til shopping og papirsaker - i morgen får jeg ordnet med tollpapirene for pc jeg hadde med ut. Det fantes ikke tollere på Kjevik da jeg reiste så jeg må få stempel fra norske ambassaden her i Nairobi slik at jeg får tilbake momsen. Det er en stor utfordring igjen å kjøre på venstre siden, men jeg klarte meg uten bulker i dag....


I morgen etter kl 1200 så kjører vi til Arusha -mitt nye hjemsted. skriver mer da...

3 kommentarer:

Brit Lise - nå i Norge.... sa...

Dette ser bra ut!!

Anonym sa...

Hei Reidun: Kvikk er du, vet det. Men å få laget en blogg så fort, du er bare du! Guds velsignelse i oppgaven du skal ut i.

AMO sa...

Hvor mange smykker kjøpte du av masedamene på Namanga i ettermiddag?
Håper du kom vel fram og vil fortsette å holde oss oppdatert - på forhånd takk.