onsdag 19. september 2007

Ben og Jesse har også kjøpt

Vi har for tiden besøk på gjestehuset av 2 unge pene karer - de er voluntører på bibelskolen i Waama og har vært hjemme i Amerika en tur og kom nå tilbake. De har reist mye med lokal transport, men nå fant de ut at de ville kjøpe seg motorsykler, så nå har de også kjøpt Honda 250... det er inn her i Tanzania med motorsykkel - også tanzanianerne kjøper det....
Det er jo flott tereng for det her i Africa ja.... nesten så jeg også kunne tenke meg, men det blir nok ikke det nei....
Ben og Jesse er innom oss her i Arusha rett som det er - se ders hjemmeside: Ben og Jesse

men de er ikke så hyppige å oppdater siden sin....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på deg, Reidun!

Når skal du kjøpe motorsykkel?

Jeg er stadig innom og kikker. Jeg hadde det jo så bra i Arusha, så det hender at jeg får lyst på en tur igjen.