onsdag 19. september 2007

Og det går unna med Sangbøker og Bibler

Ja, vi har travle dager på butikken - det går unna med salget. Stadig vekk får vi bestillinger langveis fra også - danskene i Dar es Salaam selger mye og de er gode på å kjøre rundt å selge. Nå fikk vi just ny ordre på 40 kasser med sangbøker - det er 2800stk det og en hel haug med andre kristne bøker...og hvordan får vi fraktet det, jo Joakim har sine kontakter, det går en lilla lastebil nedover som bare frakter store pakker, så de ringer han til og så kommer den lille lastebilen opp og henter kassene våre og bringer de ned... fantastisk greit...

men det er litt av en jobb å gjøre alt klart også. Det er tunge kasser å lempe på gitt... Nå håper jeg vi snart også kan komme i gang med våre boksalgsturer - har forhåpninger om at jeg også skal klare å få med meg en salgstur før jeg skal hjem... det hadde bare vært så fantastisk.. det er jo derfor vi er her - for å spre kristen litteratur ut til folket her i Tanzania... og de vil så mer enn gjerne kjøpe en Bibel og en Sangbok....

1 kommentar:

Anonym sa...

har du fått brevet mitt koselig å sjå joakim att. nå ventar me deg heim snart eg er hos dag tenkte å ta ein tur til sødal ein dag eg har kjøpt ny kåpe og regnkeep ha det så lenge eg skal snart skriva eit langt brev love tante++