fredag 5. oktober 2007

Besøk

I går hadde jeg veldig mye besøke og det er jo så hyggelig. Først hadde Judie ringt - ho er en engelsk dame som er enke og som er veldig god i kiswahili, så ho driver mye med oversetting. jeg hadde kontaktet henne tidligere fordi det var noen som trengte hjelp til oversetting av en bok. Joakim kjenner henne, så da ho sa ho ville komme innom i går ettermiddag, så var det best å få med han også. Veldig koslig besøk.Men jeg hadde før det enda mer besøk, for så ringte Per meg. Han er danske å driver med motorsykkelsafari og mer. Han og familien bor ikke så langt unna oss. Han hadde noen norske jenter som gjerne ville se misjonsstasjonen vår, om det kunne passe. Og det gjør det selvfølgelig.

De er 4 sykepleierstudenter fra Diakonissehjemmets sykepleiehøgskole i Bergen - og der har jeg også gått.. det var kjempekoslig å hilse på de og snakke med de. Skulle bare hatt litt mer tid ja...
Her er deres hjemmesiden: Zanzipraksis

Ingen kommentarer: