onsdag 31. oktober 2007

Grilling - perlehøne

I forgårs kom Jon Eivind (oppvokst i Kenya) og kona innom igjen - de er på vei hjem via Kenya og nedover mot Johannesburg. De hadde kjøpt perlehøne i Moshi, og det måtte vi jo prøve - så det var bare å sette i gang å fyre opp grillen - det ble en smakebit på oss alle...

her er Jon Eivind og Eivind Johannes i gang...

Ellers hadde Ove og piloten er flott motorsykkeltur-helg ut i masailand.

MEN de var ikke så veldig blide da de kom hjem sent søndag kveld - heller trøtte og leie, for de hadde fått endel problem med punkteringer og var veldig forsinket.... pole sana...
Får jo ikke så mye ut av de, men litt etter litt forteller de - hadde noen flotte bilder fra turen sin jo, hadde jeg vært her lenger, så skulle jeg unt meg en motorsykkelsafari.....

1 kommentar:

Anonym sa...

hallo Reidun.

Jeg er imponert av bloggen din. Sjekker den hver dag. Så blir jeg jo ekstra glad når jeg ser bilder av Eivind Johannes. Det er dårlig med det ellers.Han har visst lagt bloggen sin på is en stund. Den 3. nov. fyller han 30 år. Da skulle jeg gjerne vært der og gitt ham en klem og en rose. Kanskje du kunne formidlet det fra hans kjære mor ? Og så hadde det vært kjempefint med et bilde av han den dagen. Leit at du snart er ferdig i Tanzania.Forstår du gjør en kjempeinnsats der nede....og så disse hundene du også har hjerte for.

Hilsen Magnhild (magnh-li@online.no)