tirsdag 19. august 2008

Oppdatering

Det er full fart om dagen og jeg storkoser meg. Selv om det er mye å gjøre så synes jeg at jeg har god tid, og det henger vel kanskje sammen med at jeg ikke har tv og da sparer jeg mye tid gitt. I går kveld var jeg på flyplassen og hentet marit og leif, det var jo bare så gildt... her kommer de blide og fornøyde og klar til nye oppgaver i Katesh
eivind pilot er jo enda i Norge som rekonvalisent, men kommer nå snart tilbake. I mellomtiden er Gero vikar. Han og har problemer med å la meg få et normalt bilde... (må være noe pilotene strever med).. og så er Trond her - det er vår nye ettåring - en flott ungdom. Søndag var vi ute og fikk oss litt god mat, ingen av oss er glad i å koke....
og hva med "hundevalpene mine". Jo thana er her fremdeles - han tilhører jo piloten og er stokk døv, men en koslig hund og er jo nå kjempestor...
i disse dager han han fått en lekekamperat - sin halvbror Bono (hette opprinnelig lindtjen). han tilhører Gero. Veldig bra for Thana at bono er her, for da har han en å følge etter... og hvem er hvem han stor med ene øret som henger ned er Thana....
skal fortelle litt fra kontoret på neste oppdatering...

1 kommentar:

Reier sa...

DEILIG å få se bilder hjemmefra igjen!