søndag 31. august 2008

Nå er de her...

Ja, så er de alle på plass de jeg skal forsøke å hjelpe igang her i Arusha nå. Per Ove og Kristin og barna: Mathilde, Mari og David og så har vi ettåringen vår Trond. En sporty og flott gjeng med mange utfordringer... På vei fra Nairobi i går, så gikk det pluselig noen giraffer over veien da vi var vel over på Tanzania siden...
og ikke nok med det, men så kom også toppen av Kilimanjaro tilsyne og viste sin majestetiske topp (ikke så god å se på bildet mitt, men vi så den nå klart vi da...)
og Joakim kom og tok vel imot de...
og de har en tøff tid i møte, en uke her for å komme i orden og så på språkskole i 3 uker, mye farting og nytt på en gang... men så er ettåringen Trond godt i gang, så han kan gi litt sightseeing når de er ferdig med skolen. Og Joakim kan det meste nå, så det er beroligende. og før jeg drar til Norge om nesten 3 uker, så skal jeg ha en helg fri - neste helg og så skal Joakim ha noen fridager og helga etterpå og så skal jeg tilbake i min jobb i Norge.
Denne uka skal vi bruke til at de kommer i orden i huset sitt og så få litt innblikk i de oppgavene som ingen andre kan ta av administrasjonsoppgaver.

Ingen kommentarer: