søndag 9. desember 2007

HJEMREISE

Jeg hadde en flott tur hjem til Norge - mellomlandet i Amsterdam og fikk nyde flotte juledekorasjoner i tax-free. MÅTTE bare ta bilder av de:

og juletrær i forskjellige farger...







og så dette fantastiske flyet da... noe for MAF....


og da jeg kom ut i ankomsthallen på Kjevik, så stod det familie og venner og ventet på meg - gripene..... (det var tross alt i 22-tiden)... Jon til venstre møtte jeg i Amsterdam - han skulle med samme fly, så det var jo kjempekoslig.

overnattet hos mine foreldre - der stod også bilen min å ventet på meg og neste morgen var den bånnfrossen.... (heldigvis sørget vi i fjor for at mine foreldre hadde rikelig med ved - nok til dette året også)..

vel, det var bare å sette igang å skrape, og det blir jeg nok vant med framover - for kaldt er det, men også flott på sin måte.... hører liksom til Norge på denne årstiden....nå skal jeg nyde desember måned, med utpakking og fri og gjensyn med familie og venner..

Ingen kommentarer: