torsdag 21. juni 2007

Valpene vokser....

Ja, valpene de vokser og vokser og har nå så smått begynt å åpne øynene. I dag så måtte jeg ha storrengjøring på lageret hvor jeg har det største kullet. Det luktet ille, så det var til med JIK (klor) og så spyling etterpå. Sinki bandt jeg i døra til kjøkkenet mitt og plasserte ungene der. En av de er veldig liten, så den måtte jeg passe på fikk i seg endel melk mens de andre sov.....
de har vokst ja, 2 uker gamle nå i morgen.
Ellers har dagen gått greit, måtte ned å ta ut godt en million igjen fra banken, for vi får forsendelse med kirkesangboken igjen. Klareringsselskapet ordner alt for oss og leverer de på døra - 22280 bøker... de skal lesses på lørdag, så arbeidsledig blir vi ikke da heller.
I kveld har vi hatt bønnemøte - det har vi hver torsdag. Vi er jo bare meg og "gutta" dvs Thana og Eivind Johannes. Veldig trivlig, Eivind Johannes sin tur til å ha det - felles kvelds først og så leste vi i Bibelen og så ba vi sammen. Til slutt hadde vi kake og brus. Thana skal på boksalgstur til Lushoto i morgen tidlig - dagstur sammen men noen venner, så det blir ekstra spennende.

Ingen kommentarer: