lørdag 10. november 2007

GJENSYNSGLEDER mm

Denne helga her er litt spesiell, for det første så har mama Kari vært i byen for å treffe bl.a. sin datter Bjørg og vi hadde oss en deilig kaffestund i byen på en kaffebar med masse deilig sjokolade.. og der feiret vi at Anna Kari nå har fått registrert selskapet sitt: Ana kwa Ana (ansikt til ansikt) - ble feiret med kirsebærsjokolade og cuppocino...og ikke nok med det, men jeg har besøk av kolleger fra Nairobi - de fant ut at skulle de få se Arusha før jeg reiser, så måtte de komme nå... fornuftig - vi har vært på byen og shoppet og kost oss... i kveld skal vi på Kahns - det er der de har verdens beste kylling...
masai markedet i byen måtte vi selvfølgelig også innom - her min lillesøster Gunn som pruter på prisen på perlesmykker og perleting ..... ho fant ut at ho ble godt lurt siden de var så lykkelig da ho gikk.... ho fikk et kyss på kinnet som takk for handelen....
og selvfølgelig måtte jeg ta med mine kolleger til den flotte kaffebaren hvor jeg var med mama Kari dagen før....
og når det gjelder jakterne - så kom altså ikke de seg av gårde før i 8-tiden i dag morges - vet ikk helt om de er så gode på jakting jeg... normalt bør man jo ut mye tidligere på morraen - så det spørs hvordan det går med de... 7 dyr har de på kvoten sin... og ingen kvinner ble invitert til å være med.... godt det ikke er slik hjemme i Norge..... (de skylder på at jeg har besøk.....)

Ingen kommentarer: