onsdag 28. november 2007

SISTE......

Nå går det fort til avreise - har bare igjen i morgen og så tar jeg bussen til Nariobi. Så nå er nedtellingen i gang for fullt - i dag var det siste kaffe - i morra er jeg bedt til Joakim og familien til middag.....


Inger Line og jeg var en tur til Moshi i går - til Shah industrier som jeg ikke har vært hos på mange år - de lager en god del skinnprodukter etc og har en bedrift for handicapede - der MÅTTE vi bare kjøpe hver vår stol - skikkelig deilig å sitte i... Min lillesøster Gunn er på besøk - ho er en tur til Zanzibar og kommer tilbake i morgen - her fra en flott resturant hvor vi koste oss med en deilig middag....

29.11. Fikk ikke puplisert dette i går. Ove (ettåringen) og jeg var å så Rosenborg Chelsea i går, men det var jo nedtur så vi reiste hjem etter første runde... I dag er det store utfordringer, for Melania på gjestehuset måtte i begravelse og Ove er ikke god og holder senga og Knut og Joakim kommer tilbake fra Nairobi i dag, men det bruker å gå bra.... nå er det snart avskjedslunsj..

Ingen kommentarer: